Monday 7 July 2014

Aku Dah Jatuh Cinta...



Alhamdulillah… betemu lagi kita di entri kali ini saya ingin kongsikan brapa sebab-sebab Shaklee semakin kukuh bertapak di Malaysia sejak sekian lama. Dan ia seumpama satu fenomena ajaib sejak akhir-akhir ini, dimana setiap isi rumah seperti tidak ingin ketinggalan daripada menikmati kehebatan produk-produk Shaklee. 


Ayuh kita intai-intai kenapa saya telah jatuh cinta dengan Shaklee…

Halal
Produk yang bagus, berasaskan bahan semulajadi dan melalui kajian terperinci dan ujian yang ketat dan paling penting disahkan HALAL.

Bertahan Lama
Syarikat yang mempunyai kredibiliti dan integriti yang tinggi. Kini telah melebihi 60 tahun di dunia. Kira dah established ler tue...kalau tak takkan bertahan begitu lama… ya tak??

Patuh Pada Syariah
Sistem yang adil dan terbukti... uhhmmm yang paling penting patuh pada SYARIAH.

Insentif
Shaklee bayar bonus yang tinggi pada pengedarnya, 50% daripada keuntungan syarikat (satu ciri syarikat yang baik). Banyak sangat benefit selain cash bonus, ada car bonus dan macam-macam insentif. Satu peluang yang sangat besar.

Harta Warisan
Bisnes yang boleh diwariskan pada generasi mada depan keluarga tak lain tak bukan anak-anak kita ler...

Pelan Persaraan
Income yang tidak terhad. Boleh jadi passive income dan pelan untuk persaraan. Uhhmmm boleh ler kita pencen awal…

Pilihan Bisnes Terbaik
Bisnes produk kecantikan dan  kesihatan adalah antara bisnes yang terbaik. Industri yang bernilai billion dollar, termasuk di Malaysia.

Tanpa Modal
Tidak perlukan modal. Tak perlu buat pinjaman bank dan tak perlu berhutang dengan sesiapa.

Bisnis Dari Rumah
Boleh dilakukan 100% dari rumah, tak perlu keluar jumpa orang.

Tak Perlu Sewa Kedai
Tak perlukan premis perniagaan. Kan mahal tu nak sewa kedai. Saya pun tak bermodal nak bukak kedai…

Tak Perlu Simpon Stok
Tak perlu simpan stok yang banyak. Tak ada stok langsung pun boleh buat bisnes.

Tanpa Risiko
Hampir tiada risiko rugi, barang rosak, tak laku dan sebagainya.

Kalis Kemelesetan Ekonomi
Kalis recession (kalis kemelesetan ekonomi), InsyaAllah. Maksudnya dalam keadaan ekonomi bagus atau tidak, orang tetap akan beli. Orang tetap perlukan suplemen dan produk kesihatan. Sebabnya? Tentulah nak sihat sepanjang masa walau dengan keadaan apa sekalipun…

100% Online
Peluang perniagaan online yang sangat besar, seperti mana kajian oleh SKMM dan Paypal berkenaan peningkatan pembeli online dan nilai yang dibelanjakan secara online meningkat sehingga berbillion ringgit. Shaklee boleh dibuat 100% secara online.

Semua Orang Boleh Buat
Ramai yang dah berjaya mendapat income sehingga 6 angka sebulan. Dengan ilmu, mentor, sistem, strategi dan jalan yang dah tersedia, SEMUA ORANG BOLEH buat.

Menjaga Alam Sekitar
Shaklee menyumbang kepada kepimpinan alam sekitar sejak 5 dekad yang lalu. Syarikat pertama di dunia yg memperolehi pensijilan "Climate Neutral". Kita sokong Shaklee, kita turut menjaga alam sekitar kerana produk-produk Shaklee adalah SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM.




Untuk maklumat lanjut, jangan segan-silu…sila hubungi...





No comments:

Appointment

Copyright to Cahaya Nur Adhwa
Designed by UMIESUEstudio 2015