Wednesday 16 July 2014

Set Ibu Berpantang Sambil Menyusu!




  • Vita-Lea Iron Formula – merupakan vitamin harian yang membekalkan 23 jenis mineral yang amat diperlukan oleh tubuh. Sekiranya anda berpantang, dapatkah anda mengambil makanan yang mengandungi pelbagai mineral yang diperlukan. Tentu tidak kan. Maka vita-lea adalah jawapan bagi keperluan mineral anda.
  • B-Complex – berfungsi sebagai anti stress. Ini kerana bagi ibu yang melahirkan anak dan merasai kesakitan, kesakitan itu memberikan kesan kepada tubuh dan juga mental secara langsung. Adalah penting bagi ibu yang berpantang berada di dalam keadaan tenang.
  • Sustained Release Vita-C Plus – meningkatkan daya tahan tubuh. TAHUKAH ANDA bahawa 1 biji vita-c mempunyai persamaan dengan 7 biji oren. Banyakkan. Kita yang berpantang sudah tentu tidak mampu menghabiskan sebanyak itu buah oren. Vita-c adalah jawapan kepada keperluan vitamin c anda. 
  • Zinc Complex – memperbaiki luka akibat pembedahan dan juga semasa berlakunya proses kelahiran.
  • Ostematrix – membekalkan kalsium kepada ibu. Kalsium dapat mengelakkan sembelit dan sakit sendi. Kekurangan kalsium didalam badan akan menyebabkan tubuh mengambil kalsium daripada tulang dan gigi si ibu. Oleh itu si ibu akan cepat sakit-sakit belakang dan juga kehilangan gigi.

  • ESP – membantu tubuh menghasilkan lebih banyak susu. Ini kerana kandungan protein yang ada didalam ESP sememangnya dirumus khas untuk membekalkan sejumlah protein yang diperlukan oleh tubuh bagi menghasilkan lebih banyak susu.
  • Alfalfa Complex – makanan yang dikenali dengan kelebihannya membekalkan nutrisi dan zat galian. Ia menggalakkan pengeluaran susu dan amat disukai oleh ibu menyusu dan berfungsi secara sinergi dengan Energizing Soy Protein (ESP) dalam penghasilan susu yang banyak dan membanjirkan pengeluaran susu untuk simpanan.
sekiranya bayi tersebut dijangkiti penyakit demam kuning atau jaundice, hentikan sementara pengambilan alfalfa kerana ia mengandungi unsur jamu dan bersifat panas. Dikhuatiri akan memburukkan lagi keadaan bayi tersebut.






Untuk mencuba dan mendapatkan set berpantang dan menyusu ini sila hubungi saya segera....




No comments:

Appointment

Copyright to Cahaya Nur Adhwa
Designed by UMIESUEstudio 2015