Monday 7 July 2014

Marhaban Ya Ramadhan bersama Vivix...



Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan… Syukur Alhamdulillah dengan limpah kurnia dan rahmat dariNYA kita masih diberi peluang bernafas dalam melaksanakan ibadah puasa pada tahun ini… Moga Ramadhan kali ini memberi kita makna agar dapat kita lalui dengan sempurna dan penuh berkah… Marhaban Ya Ramadhan... Marilah kita bersihkan hati dan sucikan jiwa kita sambil-sambil mengamalkan VIVIX Shaklee… Aisemeeen VIVIX gitue…

APA ITU VIVIX?
Ada yang tak pernah dengar ke perkataan “VIVIX”? Vivix adalah produk baru Shaklee yang merupakan cecair ajaib yang dipanggil sebagai anti penuaan @ tonik awet muda gitu... dan turut memberi sokongan sebagai ANTI-PENGOKSIDA... 





KEBAIKAN VIVIX YANG PATUT KITA KETAHUI…

Ayuh kita intai-intai disebalik kebaikan VIVIX Shaklee

Memperbaiki DNA
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh. Tenaga dalaman akan ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan

Vivix melambatkan pembentukkan AGE 
Penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.



Untuk tempahan sila KLIK VIVIX RAMADHAN


Untuk maklumat lanjut, jangan segan-silu…sila hubungi...












No comments:

Appointment

Copyright to Cahaya Nur Adhwa
Designed by UMIESUEstudio 2015